In balans met appeltaart

In balans zijn, we willen het allemaal zo graag want dan voel je je fijn, toch?

Maar hoe doe je dat als je dagen vol zijn en je aan jezelf nauwelijks toekomt.

Balans heeft veel, zo niet alles te maken met goed voor jezelf zorgen.

Als je tijd vrij maakt om bewust te leven; gezond koken en eten, sporten, lezen, wandelen, iets doen dat je ontspant, dan ga je bijna vanzelf ook bewuster om met werken, zorgen en andere verplichtingen.

Dat klinkt lekker rustig, hè, en in balans.

Terwijl je in die situatie misschien niets anders doet dan wat je gewend bent.

Je doet je het alleen met een andere mindset!

Voeg eens een beetje mindfulness toe aan je dag en er ontstaat een heel ander gevoel.

Bewust en met aandacht bezig zijn met wat je op dat moment doet.

Het is eigenlijk net als met appeltaart.

Een supermarkttaartje is best lekker maar als je zelf de appels hebt geschild, precies weet wat je hebt toegevoegd om die heerlijke smaak te krijgen waar jij zo van houdt en hebt afgewacht tot hij gaar en warm uit de oven komt, dan geniet je er zoveel meer van.

Ambachtelijk, natuurlijk, de produkten die je gebruikt zijn vers en je geeft je eigen favoriete draai aan het recept maar daarbij komt nog iets anders.

Het proces dat voorafgaat aan voordat je de taart kunt eten; het maken van het deeg, de juiste verhoudingen (wat heb je nodig en hoeveel!!), het mengen van de vulling, bewust bezig zijn met het creëren van iets, dat maakt je hoofd leeg.

Je bakt appeltaart, niets anders, hoe rustgevend wil je het hebben!

Of herken jij je daar niet in en laat je tijdens het bakken allerlei gedachten in je hoofd toe die je onrustig maken omdat je die daarna nog moet doen. ‘Moet’ die appeltaart nog even snel tussendoor, omdat…ja, waarom eigenlijk…en geeft het je helemaal niet dat rustige gevoel waar ik het net over had?  

Vaak begint een dag al met haast.

Haast zodra de wekker is gegaan, – jij en je huisgenoten hebben tenslotte een tijdsschema-  iedereen moet op tijd op school of werk zijn.

En omdat je dat niet in een paar minuten voor elkaar hebt, je wilt ook graag dat iedereen pas na een goed ontbijt de deur uitgaat, vraagt dat wel het één en ander van je organisatietalent.

Herkenbaar? Ja, we herkennen het bijna allemaal wel.

Toch kan het wel anders, zonder nu gelijk overal te laat te komen of de wekker een uur eerder te zetten. Het gevoel dat je er bij hebt kan anders, waardoor de haast verdwijnt.

Stel dat je als de wekker gaat nog heel even blijft liggen. Niet om te snoozen maar om je even bewust te zijn van het wakker worden, te voelen hoe je lichaam ontwaakt en om je in te stellen op de dag die komen gaat. Een mindful begin in plaats van direct onrust en stress.

Zelf start ik de dag graag op met wat yogaoefeningen, het zet me ‘aan’ zonder haast of stressgevoel. Niet iedereen zal ’s morgens de rust kunnen opbrengen om zo de dag te beginnen maar er zijn genoeg manieren te bedenken om rust in je dag te brengen zonder dat het veel tijd neemt.

Ook gedurende de dag, elke dag, kun je er zelf voor zorgen dat jij de regie houdt over jouw dag (en leven).  Ontspan eens even de schouders,  zittend aan je bureau bijvoorbeeld, of haal een paar keer rustig en bewust adem, als je op weg bent van de ene naar de andere zorgcliënt.

Als je nu vooral de drukte en de haast herkent, vraagt het wel een verandering van je.

‘Wat is voor mij belangrijk’, is daarbij een goede vraag die je jezelf kunt stellen en dan gaat het over alle onderdelen die deel uitmaken van jouw leven. Oftewel, even terug naar de appeltaart; wat heb je nodig en hoeveel!

Misschien heb je gelijk al ideeën bij wat je daarmee kunt doen om je beter in balans te voelen.

Kun je wel wat hulp gebruiken bij het brengen van meer rust en balans in je leven, kijk dan eens op mijn website of maak een afspraak voor een mindful coachwandeling.

Mijn coaching is altijd in de natuur. Het brengt direct rust in een druk hoofd als je tussen de bomen of langs het strand loopt. Bovendien maak ik graag gebruik van wat de natuur ons laat zien. Als je er oog voor hebt zijn er voorbeelden te over van hoe de natuur omgaat met verandering.

Probeer het zelf maar eens eens uit, ga de natuur in en kijk om je heen. Wat zie je, wat gebeurt er, welke processen zijn er gaande…wat heeft de natuur je te vertellen?

En…hoe kom je weer uit het bos?


De ervaring leert dat het bijna onmogelijk is nog net zoveel stress te voelen als toen je er in ging.
Geniet er van!

Getagd met , , , , , , , ,

Workshop Herfst-Themawandeling ‘Loslaten’

Workshop Herfst- Themawandeling ‘Loslaten’

Wat in jouw leven zou jij wel los willen laten, waar blijf je mee rondlopen of komt steeds weer terug?

In deze wandeling sta je stil bij wat het thema ‘loslaten’ voor jou betekent en word je je ervan bewust wat je daarbij zoal tegenkomt.

Zaterdag 3 november 2018

Aanvang 13 uur

Locatie: Stania State

Rengersweg 98b

9062EJ Oentsjerk

Deelname €20,00 incl. kopje koffie of thee

 

Met oefeningen en vragen uit de Do-In yoga en Mindful coaching onderzoek je op een speelse en ontspannen manier

wat jij vasthoudt en hoe dat voor je is,

of dat in jouw leven van vandaag misschien niet meer nodig is

en wat het idee van loslaten met je doet.

Met metaforen uit de natuur, …wat gebeurt er in de herfst en hoe gaat dat dan…  zien we hoe de natuur loslaat, wat het effect daarvan is en hoe we dat op onszelf kunnen betrekken.

 

Deze workshop duurt totaal ongeveer 3 uur en wordt begeleid door:

 Matty van der Velde                                                  Jeanette van Heerwaarden

Do-In yoga docent                                                      Mindful TriA© Stresscoach

Shiatsu Friesland                                                       ZilteBries Coaching

0511 474321  06 20633483                                              06 12432547

www.shiatsu-friesland.nl                                                 www.ziltebries.nl

mattyvandervelde@hetnet.nl                                         info@ziltebries.nl

 

De wandeling staat op zichzelf en is los te volgen maar heb je behoefte aan een vervolg dan zijn individuele behandelingen, lessen of gesprekken mogelijk op afspraak.

Getagd met , , , , , , , , , , , , , , , ,

Privacyverklaring ZilteBries Coaching


Bij ZilteBries Coaching hechten we waarde aan het  vertrouwen dat jij ons geeft en gaan we uiteraard zorgvuldig om met persoonlijke gegevens.

Dat is altijd al zo geweest en verandert niet door de nieuwe privacywet.

Om te voldoen aan de AVG heeft ZilteBries Coaching nu een privacyverklaring opgesteld waarin je kunt vinden welke gegevens er worden verwerkt en hoe daarmee wordt omgegaan.

 

 

 

Privacyverklaring  ZilteBries Coaching

ZilteBries Coaching verwerkt je persoonsgegevens wanneer je gebruik maakt van mijn diensten en/of omdat je deze gegevens zelf aan mij verstrekt.

Hieronder vind je een overzicht van de persoonsgegevens die bij ZilteBries Coaching kunnen worden opgeslagen of verwerkt.

– Voor- en achternaam

– Telefoonnummer

– E-mailadres

– Bankrekeningnummer

 

ZilteBries Coaching gaat zorgvuldig om met de bescherming van jouw gegevens. De toegang tot opgeslagen gegevens is beveiligd.

Jeanette van Heerwaarden is de Functionaris Gegevensbescherming van ZilteBries Coaching.

 

ZilteBries Coaching verwerkt jouw persoonsgegevens voor de volgende doelen:

– Het afhandelen van jouw betaling

– Je te kunnen bellen of e-mailen voor het maken van reserveringen en afspraken.

– ZilteBries Coaching verwerkt ook persoonsgegevens als wij hier wettelijk toe verplicht zijn, zoals gegevens die nodig zijn voor de belastingaangifte.

 

ZilteBries Coaching bewaart je persoonsgegevens niet langer dan strikt nodig is, met een maximum bewaartermijn van 7 jaar.

ZilteBries Coaching verkoopt jouw gegevens niet aan derden en zal deze uitsluitend verstrekken indien dit nodig is voor de uitvoering van onze overeenkomst met jou of om te voldoen aan een wettelijke verplichting. Met bedrijven die jouw gegevens verwerken in onze opdracht, sluiten wij een bewerkersovereenkomst om te zorgen voor eenzelfde niveau van beveiliging en vertrouwelijkheid van jouw gegevens.

Je hebt het recht om je persoonsgegevens in te zien, te corrigeren of te laten verwijderen. Daarnaast heb je het recht om je eventuele toestemming voor de gegevensverwerking in te trekken of bezwaar te maken tegen de verwerking van jouw persoonsgegevens door ZilteBries Coaching.

Je kunt een verzoek tot inzage, correctie, verwijdering van je persoonsgegevens of verzoek tot intrekking van je toestemming of bezwaar op de verwerking van jouw persoonsgegevens sturen naar info@ziltebries.nl

 

 

 

Getagd met , , , , ,

Quote van de week @ZilteBries coaching


Coaching al wandelend in de natuur

Coaching al wandelend in de natuur

Getagd met , , , , , , , , , , , , , ,

Boeken en Natuur, boekenweekthema


Het is boekenweek!

En daarom heb ik mezelf getrakteerd op een nieuw boek!

 

Het thema van de boekenweek is deze keer ‘Natuur’.

Boeken en natuur…hoe zou je zonder kunnen.

 

Voor de gelegenheid heb ik wat boeken uit mijn boekenkast gehaald en voor even verbonden met de natuur.

 

boekenweek natuur-1

Zowel lezen als tijd doorbrengen in de natuur zijn mindful bezigheden. Waarschijnlijk vind ik het daarom allebei zo fijn.

Helemaal opgaan in een boek, alsof je er onderdeel van bent en er op dat moment niets anders is.

Hetzelfde kun je in de natuur ervaren. Eén met de natuur, met aandacht voor wat daar is op dat moment.

Al is het maar even. Want de natuur heeft direct een rustgevend effect. En dat kan iedereen wel gebruiken in deze drukke wereld.

Als je me zoekt, vind je me waarschijnlijk in het bos. Of ik zit midden in mijn boek.

 

boeken1

Heb je me echt nodig omdat je gecoacht wilt worden?  Ik lees gewoon mijn mail en neem ook best vaak de telefoon op.

Getagd met , , , , , , , , , , ,

Gelukkig Nieuwjaar!


Gelukkig Nieuwjaar!

De beste wensen voor het nieuwe jaar!

Dat wensen wij elkaar toe deze dagen.20171227_112955 kopie

 

Wat wens jij een ander toe en wat wensen anderen jou toe?

Waar denk jij eigenlijk aan als iemand jou een gelukkig nieuwjaar toewenst.

Heb je daar gedachten bij of een bepaald gevoel dat betekenis geeft aan wat voor jou ‘gelukkig’ is?

Misschien denk je er eigenlijk helemaal niet verder over na wat voor jou ‘de beste wensen’ zijn…

 

Een paar jaar geleden schreef ik:

‘Voor het komende jaar….en daarna,  heb ik mezelf voorgenomen goed voor mezelf te zorgen.

Door gezond te leven, te genieten van kleine geluksmomentjes en me niet druk te maken of me te laten meeslepen door de haast in de steeds snellere wereld.’

 

Nu kan ik zeggen dat dit me over het algemeen goed lukt.

Ik leef bewuster en maak daardoor ook bewuster keuzes maak op allerlei gebied.

Zo zeg ik wel eens nee tegen een opdracht of aanbod voor werk, kies ik mijn bijscholingen en cursussen heel gericht zodat ik mij zowel persoonlijk als professioneel ontwikkel op een manier waar ik achter sta.

Soms komen er prachtige dingen op mijn pad waar ik met veel plezier mijn tijd en aandacht aan wil besteden.20171004_105335 kopie

Steeds meer cliënten weten mijn coachpraktijk te vinden en het afgelopen jaar heb ik me verbonden aan TriA© Movement en De Kustlijn.

2 Coachnetwerken, waarbij bij de één de methode en bij de ander het kustgebied waarin we werken de verbindende factor is. Met veel mogelijkheden en nieuwe kansen voor mij als coach. In beide inspireren en motiveren we elkaar en werken we samen aan bepaalde projecten.

Aan de Novalishoeve blijf ik verbonden, niet meer als groepsbegeleider maar nu als vertrouwenspersoon voor de cliënten.

Verder ben ik elke week een hele dag beschikbaar voor mijn kleindochter. Het is heerlijk om van dichtbij mee te maken hoe zij opgroeit en zich ontwikkelt.

 

Nieuwe wensen voor mezelf zullen dus ook in het verlengde liggen van deze eerdere voornemens, waardoor het nog beter lukt mijn leven bewust te leven.

Op mijn manier en met wat er ook op mijn pad komt.

 

Wat zijn jouw wensen, dromen en goede voornemens voor 2018?2015-01-04 18.55.07

En héél belangrijk,  hoe ga je ze waarmaken?

 

Wil je hier verder over nadenken en nu echt stappen in zetten?

Rondom dit thema ben je van harte welkom voor een privé-coachsessie  op afspraak of voor de ‘Beste wensen wandeling’ op zaterdag 13 januari, waarin we samen een stap in de goede richting zetten.

 

Gelukkig Nieuwjaar!

 

 

Getagd met , , , , , , , , , , , , , , ,

De week van de werkstress


Deze week, 13 t/m 17 november is het ‘De week van de werkstress’

Het zou te mooi voor woorden zijn als we de werkstress in één week per jaar zouden kunnen vatten maar zo is de benaming natuurlijk niet bedoeld.

Aándacht voor werkstress, daar gaat het over. En er iets aan doen!

En dan is een week wel een erg korte periode om daar mee bezig te zijn….want er wordt zoveel en zo vaak stress ervaren dat er veel vaker en veel meer aandacht voor nodig is.

Op het werk maar ook in privé situaties. Het één is niet los te koppelen van het ander.

Als je langdurig stress ervaart heb je dat bij je waar je ook bent, of de oorzaak in beginsel nu door werk of privé omstandigheden komt.

 

Maar goed, deze week is een mooi moment om iets in gang te zetten. Stil te staan bij wat stress met je doet.20140112_140350 - kopie

Bewustwording en van daaruit (kleine) veranderingen waardoor stress beter te hanteren is.

Stress de wereld uit zal niet lukken. Tenslotte heeft stress ook een doel, we worden alert in een situatie en ons hele wezen laat weten dat we daar iets mee moeten.

Prima, zolang het kortdurende stress is. Maar wat we tegenwoordig met stress bedoelen is langdurige stress, het niveau van alert zijn, onrust en gejaagdheid daalt niet meer of niet genoeg.

 

Onlangs heb ik een bijscholing gevolgd over coaching bij stressklachten en (dreigende) burnout.

Als TriA© stresscoach richt ik mij nu in de week van de werkstress maar vanzelfsprekend ook daarna op coaching en begeleiding bij stress en hoe je daarbij de regie over je leven terugkrijgt.

 

 

 

Stress!!! Risico of kans?


Heb jij die droombaan? Altijd met plezier naar je werk, rust in je hoofd, heerlijk al je taken kunnen doen en als je weer thuis komt nog voldoende energie en ruimte voor qualitytime met je gezin.

Ervaar je dat? Gefeliciteerd! Je hebt het goed voor elkaar . Je leven op de rit!  20170917_155550

Veel anderen kunnen zich zo’n leven niet voorstellen.

In veel gezinnen is het elke dag weer een race tegen de klok om iedereen op tijd de deur uit te krijgen.

School en werk bepalen de starttijd van de dag en de haast van het ochtendritueel.

Het weekend, of vrije dagen zijn voor alles waar je niet aan toe kwam;  Schoonmaken, boodschappen, sociale contacten, sporten. En uitrusten omdat voor je het weet de ratrace weer opnieuw begint.

Herkenbaar?

Hoe is het ooit zo ver gekomen, vraag je je misschien wel eens af.

Heb jij er wel eens écht over nagedacht?

Wat maakt dat jij je leven zo inricht zoals je dat doet?

Ben je min of meer ongemerkt in deze situatie terecht gekomen of maak jij je keuzes heel bewust. Waarbij je ook verder kijkt en de gevolgen op langere termijn overziet.

De keuze voor een gezin, baan of huis wordt vaak weloverwogen gemaakt maar zeg eens eerlijk, toen jij je koopcontract ondertekende, wat zag jij toen voor je?

Zo’n hectische ochtend waarbij je op het laatste moment een zoekgeraakte schoen uit een hoek van je leuke maar rommelige huis vandaan vist voordat je moet rennen om op tijd op school, werk of afspraak te zijn of toch een iets meer relaxte setting?

20170918_173324

 

Hoeveel invloed hebben de lange termijn keuzes die je hebt gemaakt zoals een gezin, werk, hypotheek elke dag op je leven?

Misschien is het niet echt een ratrace. Want dat zou betekenen dat alles wat je doet eigenlijk nutteloos is. En het brengt je uiteindelijk wel ergens. Je doet het met een doel.

Het doel waarom je in eerste instantie de keuzes maakte. Maar de stress die er bij lijkt te horen had je er vast niet bij bedacht.

 

Veel van die keuzes zijn niet of moeilijk terug te draaien.

En vanzelfsprekend willen we dat vaak ook helemaal niet!

De gevolgen zijn wel veel intenser dan we ooit van tevoren hadden kunnen vermoeden.

Het komt regelmatig voor dat cliënten die ik begeleid in mijn coachpraktijk zoeken naar meer rust en balans in hun leven. Het toverwoord daarbij is wat mij betreft ‘ kleine stapjes’.

Grote besluiten die ooit genomen zijn liggen redelijk vast en verander je niet zomaar maar samen ontdekken we vaak wat er wél kan en ervaart de cliënt de ruimte die een kleine verandering hier en daar biedt.

 

voetstappenHoe maak jij je keuzes voor elke dag? Met alles wat er is, wat voelt als onontkoombaar, moeten en niet te veranderen?

Je kunt je anders voelen door ook nu keuzes te maken. Kleine veranderingen die net het verschil kunnen maken tussen doorploeteren en bewust kiezen voor een druk leven dat vol te houden is.

Ik ben er van overtuigd dat vanuit stress zich keuzes aandienen.

Stress is een waarschuwingssignaal. Heel goed om aan te geven dat er iets aan de hand is, dat er gevaar dreigt. Maar dat moet niet te lang duren. Laat stress dienen als wakeup call; Let op! Verander iets want op deze manier houd je het niet vol!

Door anders om te gaan met dat wat je doet, moet en wil, hoe klein de verandering ook , komen dingen in beweging. En beweging zet weer meer in verandering. En voor je het weet…

Nou ja, de eerste regels van deze tekst is misschien wat veelgevraagd zo in één keer maar meer balans in je leven en werk, wát een rust en ruimte zou dat geven!

IMG_20170917_211741_675

 

 

 

 

Getagd met , , , , , , , , , , , , , , ,

Gezond werken in de zorg; duurzame inzetbaarheid betekent aandacht voor de mens in de organisatie


Bij steeds meer mensen die zich ziek melden is de oorzaak stress.
Regelmatig komen er artikelen voorbij over te hoge werkdruk in de zorg, om ons heen horen we er van en zien we het gebeuren.
Werken in de zorg vraagt fysiek én mentaal steeds meer van vaak bevlogen, hard werkende mensen met veel verantwoordelijkheidsgevoel.

Hoge werkdruk maar ook bijv. veranderprocessen, slechte communicatie en agressie op het werk kunnen stress veroorzaken.
De nasleep van een sterfgeval, scheiding of andere complexe situatie kan de balans tussen werk en privé verstoren. Ook kunnen spanningen ontstaan omdat een medewerker de zorg voor het gezins- of familieleden moeilijk kan combineren met het werk.

Van oude spreekwoorden en gezegdes als ‘op de been blijven’ en ‘een zware last op de schouders’ wordt soms de letterlijke betekenis en oorsprong pijnlijk duidelijk voor medewerkers in de zorg als het lichaam na lange tijd van overvragen aangeeft dat de grens bereikt is.

Maar hoe blijf je dan op de been, als je werk veel van je vraagt en je daarnaast ook een druk leven met veel verplichtingen hebt.
Hoe houd je alle ballen in de lucht?

En hoe voorkom je als leidinggevende dat je medewerker uitvalt?

Voor medewerkers is het van belang dat ze tijdig aangeven dat ze een te hoge werkdruk of spanning ervaren en leidinggevenden moeten de kennis en de middelen hebben om hier iets mee te doen.

Als we willen dat werknemers gezond kunnen blijven werken tot aan hun pensioen is een gezonde werkomgeving belangrijk, met zorg en aandacht voor veerkracht, vitaliteit en mentaal welzijn van alle medewerkers.

Daarmee snijdt het mes aan twee kanten want door in te zetten op duurzame inzetbaarheid
kunnen zowel de medewerker als de werkgever profiteren.
Met een programma voor emotionele en/ of psychologische gezondheid neemt een bedrijf of organisatie zijn aandeel in de verantwoordelijkheid voor de medewerkers zodat zij gelukkig en productief blijven, minder verzuimen en sneller herstellen.
Als medewerkers hun privé leven goed kunnen combineren met het werk leveren de positieve effecten voor de werkgever minder verzuim, meer productie, een betere sfeer en dus een gezonder bedrijf op.
En wie wil dat nou niet!

 

<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>

 

Voel je je aangesproken door bovenstaande tekst en vind je het nu tijd om er iets aan te doen?
De TriA© Move ‘Hoe blijf ik gezond in de gezondheidszorg’ is een 2 uur durende workshop die op een simpele en praktische manier inzicht geeft in de balans tussen werk en privé. Door met elkaar in gesprek te gaan wordt je je bewust van wat er speelt en wat jij wil.
Tijdens een wandeling verken je de mogelijkheden voor verandering en bepaal je jouw koers. Bovendien ga je aan het einde naar huis met een actiepunt. Een eerste stap voor verandering. Haalbaar en realistisch.

Voor wie? Deze workshop is voor medewerkers in de zorg zoals verpleegkundigen en verzorgenden maar ook als je niet in de zorg werkt maar wel met dit thema aan de slag wilt, ben je van harte welkom.

Doel: Verminderen werkdruk. Verhogen werkplezier.

De eerstvolgende TriA© Move met dit thema bij ZilteBries coaching is op 4 juli en wordt gegeven door Jeanette van Heerwaarden.

Aanmelden TriA© Move

Naast deze workshop is er het TriA©coaching traject,een traject van 12 uur coaching waarbij een medewerker (al dan niet in op aanvraag of in overleg met de leidinggevende) zich verdiept en ontwikkelt in een vooraf bepaald thema. Na afloop van het traject ontvangt de deelnemer een certificaat van deelname.

Voor aanmelden TriA© coaching traject mail naar info@ziltebries.nl of bel 06 12432547

20170623_145423

Getagd met , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

TriA© Movement


Vanaf 1 mei 2017 heb ik mij als coach verbonden aan TriA© Movement, een coachnetwerk van enthousiaste mensen die met de TriA© methode werken en daarmee particulieren, organisaties en bedrijven begeleiden bij veranderingen op werkgebied of in de persoonlijke situatie.

Samen bieden we TriA© Move’s in de natuur aan, workshops van 2,5 uur waarin je ervaart wat de TriA© methode voor jou persoonlijk en/of je medewerkers kan betekenen.

Naast de TriA© Move is er het TriA© coaching traject:1 (1) boom

-Voor particulieren met een persoonlijke of werk-gerelateerde coachvraag.

-Voor bedrijven en organisaties, om groei en ontwikkeling bij hun medewerkers te stimuleren en zo te werken aan duurzame inzetbaarheid.

Wat betreft organisaties en bedrijven ligt mijn focus vooral op de gezondheidszorg.

Vragen waar medewerkers en leidinggevenden in de gezondheidszorg vaak tegenaan lopen zijn bijvoorbeeld ‘Hoe breng ik duurzame inzetbaarheid in de praktijk’,  ‘Hoe houd ik een gezonde balans tussen werk en privéleven’, of ‘Hoe ga ik om met de veranderingen op de werkvloer en de werkdruk die daarbij komt’

Het TriA© coaching traject omvat 12 uur coaching en een on-line follow up van drie maanden. De uren en locatie worden in overleg afgestemd.

Na afloop van het TriA© coaching traject ontvang je een certificaat van deelname. Een toegevoegde waarde op je cv of als bewijs van een afgeronde coaching naar je werkgever.

Als je als particulier interesse hebt in dit traject,aarzel niet dit met je werkgever te bespreken. In veel gevallen wordt dit traject vergoed.  Jij bent toch zijn belangrijkste investering! Wanneer jij op alle terreinen goed in je vel zit heeft dit zeker effect op je werk. Je zult fitter zijn en minder snel ziek worden, pro-actiever en efficienter zijn. Het TriA© coachingtraject past perfect in een duurzaam inzetbaar beleid.

Meer informatie over TriA©Movement vind je op de website, via onderstaande link. Of vraag het mij gerust!

Ik kijk er naar uit je te ontmoeten!

https://www.triamovement.nl/tria-moves

 

 

2015-03-11 10.35.27

 

 

Getagd met , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
Top