5-weekse MindfulWalk & Zwanger cursus

Tijdens de MindfulWalk zwangerschapscursus van Mindful Run leer je goed luisteren naar je lichaam. Je leert je grenzen beter aanvoelen en hoe je veilig kunt bewegen/sporten tijdens je zwangerschap zonder prestatiedruk. Je leert hoe je mindfulness technieken toe kunt passen om beter te ontspannen en bewuster te leven. En je leert wat het effect is van ademhaling in relatie tot stress. Met de tools en technieken uit de Mindful Run & Zwanger kun je meer genieten van je zwangerschap en daarna.

Geschikt voor:

– Iedereen die wil wandelen tijdens de zwangerschap (advies is aanmelden tussen 14 – 26 weken*

* Ben je langer dan 26 weken zwanger dan kan in overleg met de instructeur besloten worden of deelname mogelijk is. Voor 14 weken is je lichaam met veel nieuwe processen bezig en is je kindje ‘in de maak’. Vaak is het daarom fijn om na deze periode te starten met een cursus als deze. Stuur als je minder dan 14 weken of meer dan 26 weken zwanger bent een bericht mee bij de aanmelding wat de reden is om graag buiten deze periode om te willen starten.

De cursus heeft geen prestatiedoel maar wat is dan wel het effect?

*Fysiek fit blijven maar ook het leren omgaan met alle veranderingen in je lijf, hormonen etc..

*Wel in beweging zijn, maar ook je grenzen goed leren aanvoelen. En hoe ga je om met al die onzekerheden tijdens een zwangerschap en de hectiek daarna? De mindfulness oefeningen kunnen hier enorm bij helpen. De combinatie van inspanning en ontspanning, maar wel lekker in de buitenlucht”. 

We gaan je in deze cursus niet leren ‘ puffen’. We gaan ook niet 1,5 uur trainen. De cursus is echt gericht op hoe je zelf zo goed mogelijk in balans blijft, wat vervolgens weer een positief effect heeft op je baby en je omgeving tijdens en na de zwangerschap.

Na de cursus kun je de technieken zelfstandig toepassen en op jouw niveau doorgaan met bewegen / sporten. Deze cursus kan ook prima samenlopen met een andere vorm van bewegen tijdens de zwangerschap.

Voorbeeld van een cursusdag

10.00 uur: Start cursus rustig inlopen of andere opwarmende oefeningen;

10.15 uur: Ademhalingstechnieken, Yoga en Core Stability oefeningen geschikt voor de zwangere vrouw

10:30 uur: Beter leren lopen, lopen als beleving, beter leren voelen;

10:50 uur: Kern specifiek gericht op diverse ademhalingstechnieken;

11.15 uur: Cooling down en Body-Scan;

11:30 uur: Einde training.

 
Resultaat

Meer energie door een betere ademhaling, betere focus, makkelijker lopen, beter kunnen ontspannen, beter je grenzen aanvoelen.

Kosten

De cursuskosten bedragen €95,– voor 5 bijeenkomsten van 1,5 uur.

Aanmelden: https://www.mindfulrun.nl/texel/

MindfulWalk cursus

Activiteiten in de vakantieperiode

Middenin de vakantieperiode is er een cursus MindfulWalk van start gegaan op de maandagochtend.

Veel groepslessen en activiteiten stoppen in de zomermaanden en daar is niet iedereen blij mee. Voor mensen die graag in beweging willen blijven maar liever niet alleen wandelen, óf voor mensen die juist nu tijd hebben om te beginnen met wandelen blijkt deze 5-weekse zomercursus een uitkomst.

MindfulWalk
Aktiviteiten in de vakantieperiode
activiteiten in de vekantieperiode

Inmiddels zijn van deze cursus alweer 2 van de 5 lessen geweest.

MindfulWalk
Kon je niet meedoen of lees je het nu pas?

De volgende MindfulWalk cursussen komen er aan, lees verder om te zien welke groep voor jou het meest geschikt is.

Vanaf nu kun je inschrijven voor de volgende 5-weekse cursus MindfulWalk die start op donderdagavond  22 augustus! Verdere data van deze cursus zijn 29 augustus, 5, 12 en 19 september. Tijd:19.30-21.00 uur

Heb je interesse in deze cursus waarin bewegen, mindfulness en de ademhaling centraal staan maar wil je liever niet ’s avonds?

In oktober en november beginnen de cursussen op dinsdagmiddag en zaterdagochtend.

En wat kun je nog meer verwachten…..

MindfulWalk Rustig-aan

MindfulWalk rustig aan
Activiteiten in de vakantieperiode
MindfulWalk rustig aan....

5-weekse cursus met een aangepast wandeltempo, rustigere oefeningen en ook aan te raden als je bijv. problemen hebt met je balans.  

MindfulWalk rustig aan...
Activiteiten in de vakantieperiode
MindfulWalk

Geschikt voor: opbouwen na ziekte of een moeilijke periode en voor wie niet gewend is aan regelmatig bewegen of al wat stram wordt.

Laat het me weten als je interesse hebt, de cursusdata zijn nog niet ingepland en je mag je voorkeur voor dag en tijd aangeven.

MindfulWalk & Zwanger

5-weekse cursus MindfulWalk speciaal gericht op gezond blijven bewegen tijdens de zwangerschap.

Geschikt voor gezonde zwangeren die graag in beweging blijven, met aandacht voor de veranderingen van je lichaam en daaraan aangepaste oefeningen.

Wandelen, mindfulness oefeningen en ademhalingstechnieken.

Ben je tussen 12 en 26 weken zwanger dan kun je starten met deze cursus.  

De volgende MindfulWalk & Zwanger cursus start op 2 november, is dat te laat voor jou maar wil je wel graag meedoen? Laat het me weten, dan kijken we wat er mogelijk is

MindfulWAlk & Zwanger
Activiteiten in de vakantieperiode
MindfulWalk & Zwanger

I

MindfulWalk en pas bevallen

MindfulWalk & pas bevallen
Activiteiten in de vakantieperiode
Pas bevallen...

5-weekse cursus MindfulWalk speciaal voor moeders, vanaf 8 weken na de bevalling. Weer opbouwen van kracht en conditie. Wandelen, mindfulness en ademhalingstechnieken. Data volgen.

Voor alle MindfulWalk cursussen kun je je aanmelden via https://www.mindfulrun.nl/texel/

Wil je eerst wat meer informatie of overleggen over welke groep of datum voor jou geschikt is, neem dan gerust contact op. https://ziltebries.nl/contact/Ook binnenkort op het programma, andere, incidentele themawandelingen….volg de berichten, bijv. hier, of hier

En natuurlijk ben je ook nog steeds welkom voor een individueel coachingtraject, helemaal afgestemd op jouw situatie, vragen, mogelijkheden en beperkingen, bij voorkeur en zo mogelijk wandelend in de natuur.

Getagd met , , , , , , , , ,

Vertraging, hoe meer hoe beter…

Schotland, wat was je geweldig!

Ondanks of misschien wel juist dankzij de vele regen tijdens de 3 weken dat ik in Schotland was heb ik genoten van het prachtige landschap, de natuur en cultuur.  

De ruige wildernis, de indrukwekkende bergen en groene heuvels,  prachtige heldere watervallen en rivieren, rotsen met papagaaiduikers, schitterende zonsondergangen…..en wandelgebieden waar je soms uren geen mens tegenkomt.

De kleine smalle weggetjes met veel bochten waar je niet eens links kán rijden omdat de weg niet breder is dan de auto en waar je, als er een tegenligger komt, met elkaar moet communiceren en samenwerken om te kunnen passeren. Het doet iets met je.

Hoewel ook spannend af en toe, het kan niet anders dan dat je daar rustig van wordt.

Vertraging….. meestal heeft dat woord een negatieve klank.

We ‘moeten’ toch op tijd zijn….en er moet zoveel gebeuren dus we hebben geen tijd te verliezen!  

Maar als je kunt vertragen omdat er even niets hoeft en als het niet erg is dat alles langer duurt, dan voel je je eigen ritme en kom je terug bij jezelf, bij je natuur.

Daar is een rustperiode zoals vakantie voor bedoeld. Uitrusten, tot rust komen en opladen.

Even iets anders dan anders, misschien ook ergens anders maar als dat niet tot de wensen of mogelijkheden behoort, je hoeft niet perse weg te zijn om tot rust te komen.

Mijn vakantie zit er op.

De rust niet, dat probeer ik vast te houden en mee te nemen elke dag.

Door zoveel mogelijk altijd en overal mijn aandacht te besteden aan wat er op dat moment is hoef ik niet op vakantie te zijn om rust in mijn leven te hebben.

Doe alles wat je doet met volledige aandacht; Het klinkt simpel maar is makkelijker gezegd dan gedaan.

Afleiding ligt altijd op de loer, er is van alles en nog wat dat onze aandacht weghaalt van dat waar we op dit moment mee bezig zijn.

Gedachten meestal. Over iets dat in de toekomst of het verleden ligt.

‘Wat als ik dit of dat anders had gedaan… oja, en toen gebeurde er dat…’, ‘Als ik straks klaar ben dan heb ik mooi nog even tijd voor…en dan ga ik….’

En voorbij is het moment waarin je eigenlijk bent!

In gedachten ben je er dan niet bij maar op dat moment bezig met iets dat geweest is of nog moet komen. Dat is jammer, want als je het op deze manier bekijkt, mis je precies het moment waarin je leeft.  En als dat bij elkaar heel veel momenten zijn, gaat er veel aan je voorbij; Leven en werken terwijl je een gevoel van rust ervaart, véél minder stress, ook als het druk is, onverwachte geluksmomentjes omdat je beter leert voelen waar het om gaat. Bij jou, in jouw leven.

Stress zit in je hoofd en vervolgens in je lijf. Een stressvolle omgeving wil niet zeggen dat jij er gestresst van moet worden. Moeilijk? Jazeker! Maar je kunt er wel mee leren omgaan.

Er zijn gelukkig manieren om te leren meer aandacht voor het moment te hebben en eerder te merken wanneer je wordt afgeleid zodat je weer terug kunt naar nu!

Want NU is waar het gebeurt! Alles!

En daarmee heb je veel meer de regie over je leven in handen.

Wil je meer weten over hoe ik dat doe en hoe ik jou daarin met coaching of een Mindful Walk cursus kan begeleiden?

Neem gerust contact met me op of lees er over op mijn website.

Sta af en toe even stil en geniet van het moment.

Ik wens je een fantastische zomer!

In balans zijn, hoe doe je dat…

In balans zijn, we willen het allemaal zo graag want dan voel je je fijn, toch?

Maar hoe doe je dat als je dagen vol zijn en je aan jezelf nauwelijks toekomt.

Balans heeft veel, zo niet alles te maken met goed voor jezelf zorgen.

Als je tijd vrij maakt om bewust te leven; gezond koken en eten, sporten, lezen, wandelen, iets doen dat je ontspant, dan ga je bijna vanzelf ook bewuster om met werken, zorgen en andere verplichtingen.

Dat klinkt lekker rustig, hè, en in balans.

Terwijl je in die situatie misschien niets anders doet dan wat je gewend bent.

Je doet je het alleen met een andere mindset!

Voeg eens een beetje mindfulness toe aan je dag en er ontstaat een heel ander gevoel.

Bewust en met aandacht bezig zijn met wat je op dat moment doet.

Het is eigenlijk net als met appeltaart.

Een supermarkttaartje is best lekker maar als je zelf de appels hebt geschild, precies weet wat je hebt toegevoegd om die heerlijke smaak te krijgen waar jij zo van houdt en hebt afgewacht tot hij gaar en warm uit de oven komt, dan geniet je er zoveel meer van.

Ambachtelijk, natuurlijk, de produkten die je gebruikt zijn vers en je geeft je eigen favoriete draai aan het recept maar daarbij komt nog iets anders.

Het proces dat voorafgaat aan voordat je de taart kunt eten; het maken van het deeg, de juiste verhoudingen (wat heb je nodig en hoeveel!!), het mengen van de vulling, bewust bezig zijn met het creëren van iets, dat maakt je hoofd leeg.

Je bakt appeltaart, niets anders, hoe rustgevend wil je het hebben!

Of herken jij je daar niet in en laat je tijdens het bakken allerlei gedachten in je hoofd toe die je onrustig maken omdat je die daarna nog moet doen. ‘Moet’ die appeltaart nog even snel tussendoor, omdat…ja, waarom eigenlijk…en geeft het je helemaal niet dat rustige gevoel waar ik het net over had?  

Vaak begint een dag al met haast.

Haast zodra de wekker is gegaan, – jij en je huisgenoten hebben tenslotte een tijdsschema-  iedereen moet op tijd op school of werk zijn.

En omdat je dat niet in een paar minuten voor elkaar hebt, je wilt ook graag dat iedereen pas na een goed ontbijt de deur uitgaat, vraagt dat wel het één en ander van je organisatietalent.

Herkenbaar? Ja, we herkennen het bijna allemaal wel.

Toch kan het wel anders, zonder nu gelijk overal te laat te komen of de wekker een uur eerder te zetten. Het gevoel dat je er bij hebt kan anders, waardoor de haast verdwijnt.

Stel dat je als de wekker gaat nog heel even blijft liggen. Niet om te snoozen maar om je even bewust te zijn van het wakker worden, te voelen hoe je lichaam ontwaakt en om je in te stellen op de dag die komen gaat. Een mindful begin in plaats van direct onrust en stress.

Zelf start ik de dag graag op met wat yogaoefeningen, het zet me ‘aan’ zonder haast of stressgevoel. Niet iedereen zal ’s morgens de rust kunnen opbrengen om zo de dag te beginnen maar er zijn genoeg manieren te bedenken om rust in je dag te brengen zonder dat het veel tijd neemt.

Ook gedurende de dag, elke dag, kun je er zelf voor zorgen dat jij de regie houdt over jouw dag (en leven).  Ontspan eens even de schouders,  zittend aan je bureau bijvoorbeeld, of haal een paar keer rustig en bewust adem, als je op weg bent van de ene naar de andere zorgcliënt.

Als je nu vooral de drukte en de haast herkent, vraagt het wel een verandering van je.

‘Wat is voor mij belangrijk’, is daarbij een goede vraag die je jezelf kunt stellen en dan gaat het over alle onderdelen die deel uitmaken van jouw leven. Oftewel, even terug naar de appeltaart; wat heb je nodig en hoeveel!

Misschien heb je gelijk al ideeën bij wat je daarmee kunt doen om je beter in balans te voelen.

Kun je wel wat hulp gebruiken bij het brengen van meer rust en balans in je leven, kijk dan eens op mijn website of maak een afspraak voor een mindful coachwandeling.

Mijn coaching is altijd in de natuur. Het brengt direct rust in een druk hoofd als je tussen de bomen of langs het strand loopt. Bovendien maak ik graag gebruik van wat de natuur ons laat zien. Als je er oog voor hebt zijn er voorbeelden te over van hoe de natuur omgaat met verandering.

Probeer het zelf maar eens eens uit, ga de natuur in en kijk om je heen. Wat zie je, wat gebeurt er, welke processen zijn er gaande…wat heeft de natuur je te vertellen?

En…hoe kom je weer uit het bos?


De ervaring leert dat het bijna onmogelijk is nog net zoveel stress te voelen als toen je er in ging.
Geniet er van!

Getagd met , , , , , , , ,

Workshop Herfst-Themawandeling ‘Loslaten’

Workshop Herfst- Themawandeling ‘Loslaten’

Wat in jouw leven zou jij wel los willen laten, waar blijf je mee rondlopen of komt steeds weer terug?

In deze wandeling sta je stil bij wat het thema ‘loslaten’ voor jou betekent en word je je ervan bewust wat je daarbij zoal tegenkomt.

Zaterdag 3 november 2018

Aanvang 13 uur

Locatie: Stania State

Rengersweg 98b

9062EJ Oentsjerk

Deelname €20,00 incl. kopje koffie of thee

 

Met oefeningen en vragen uit de Do-In yoga en Mindful coaching onderzoek je op een speelse en ontspannen manier

wat jij vasthoudt en hoe dat voor je is,

of dat in jouw leven van vandaag misschien niet meer nodig is

en wat het idee van loslaten met je doet.

Met metaforen uit de natuur, …wat gebeurt er in de herfst en hoe gaat dat dan…  zien we hoe de natuur loslaat, wat het effect daarvan is en hoe we dat op onszelf kunnen betrekken.

 

Deze workshop duurt totaal ongeveer 3 uur en wordt begeleid door:

 Matty van der Velde                                                  Jeanette van Heerwaarden

Do-In yoga docent                                                      Mindful TriA© Stresscoach

Shiatsu Friesland                                                       ZilteBries Coaching

0511 474321  06 20633483                                              06 12432547

www.shiatsu-friesland.nl                                                 www.ziltebries.nl

mattyvandervelde@hetnet.nl                                         info@ziltebries.nl

 

De wandeling staat op zichzelf en is los te volgen maar heb je behoefte aan een vervolg dan zijn individuele behandelingen, lessen of gesprekken mogelijk op afspraak.

Getagd met , , , , , , , , , , , , , , , ,

Privacyverklaring ZilteBries Coaching


ZilteBries Coaching verwerkt je persoonsgegevens wanneer je gebruik maakt van mijn diensten en/of omdat je deze gegevens zelf aan mij verstrekt.

ZilteBries Coaching hecht waarde aan het vertrouwen van jou als cliënt of cursist en gaat zorgvuldig om met de bescherming van jouw gegevens. De toegang tot opgeslagen gegevens is beveiligd.

Hieronder vind je een overzicht van de persoonsgegevens die bij ZilteBries Coaching kunnen worden opgeslagen of verwerkt.

    • Contactgegevens: Voor- en achternaam, telefoonnummer, E-mailadres, bankrekeningnummer.
    • Bijzondere persoonsgegevens: eventuele blessures en of medicijngebruik.

ZilteBries Coaching verwerkt jouw persoonsgegevens voor de volgende doelen:

    • Het afhandelen van jouw betaling
    • Je te kunnen bellen of e-mailen voor het maken van reserveringen en afspraken.
    • Als aandachtpunt mbt de gezondheid.
    • ZilteBries Coaching verwerkt ook persoonsgegevens als wij hier wettelijk toe verplicht zijn, zoals gegevens die nodig zijn voor de belastingaangifte.

ZilteBries Coaching bewaart je persoonsgegevens niet langer dan strikt nodig is, met een maximum bewaartermijn van 7 jaar.

ZilteBries Coaching verkoopt jouw gegevens niet aan derden en zal deze uitsluitend verstrekken indien dit nodig is voor de uitvoering van onze overeenkomst met jou of om te voldoen aan een wettelijke verplichting. Met bedrijven die jouw gegevens verwerken in onze opdracht, sluiten wij een bewerkersovereenkomst om te zorgen voor eenzelfde niveau van beveiliging en vertrouwelijkheid van jouw gegevens.

Je hebt het recht om je persoonsgegevens in te zien, te corrigeren of te laten verwijderen. Daarnaast heb je het recht om je eventuele toestemming voor de gegevensverwerking in te trekken of bezwaar te maken tegen de verwerking van jouw persoonsgegevens door ZilteBries Coaching. Je kunt een verzoek tot inzage, correctie, verwijdering van je persoonsgegevens of verzoek tot intrekking van je toestemming of bezwaar op de verwerking van jouw persoonsgegevens sturen naar info@ziltebries.nl 

Getagd met , , , , ,

Quote van de week @ZilteBries coaching


Coaching al wandelend in de natuur

Coaching al wandelend in de natuur

Getagd met , , , , , , , , , , , , , ,

Boeken en Natuur, boekenweekthema


Het is boekenweek!

En daarom heb ik mezelf getrakteerd op een nieuw boek!

 

Het thema van de boekenweek is deze keer ‘Natuur’.

Boeken en natuur…hoe zou je zonder kunnen.

 

Voor de gelegenheid heb ik wat boeken uit mijn boekenkast gehaald en voor even verbonden met de natuur.

 

boekenweek natuur-1

Zowel lezen als tijd doorbrengen in de natuur zijn mindful bezigheden. Waarschijnlijk vind ik het daarom allebei zo fijn.

Helemaal opgaan in een boek, alsof je er onderdeel van bent en er op dat moment niets anders is.

Hetzelfde kun je in de natuur ervaren. Eén met de natuur, met aandacht voor wat daar is op dat moment.

Al is het maar even. Want de natuur heeft direct een rustgevend effect. En dat kan iedereen wel gebruiken in deze drukke wereld.

Als je me zoekt, vind je me waarschijnlijk in het bos. Of ik zit midden in mijn boek.

 

boeken1

Heb je me echt nodig omdat je gecoacht wilt worden?  Ik lees gewoon mijn mail en neem ook best vaak de telefoon op.

Getagd met , , , , , , , , , , ,

Gelukkig Nieuwjaar!


Gelukkig Nieuwjaar!

De beste wensen voor het nieuwe jaar!

Dat wensen wij elkaar toe deze dagen.20171227_112955 kopie

 

Wat wens jij een ander toe en wat wensen anderen jou toe?

Waar denk jij eigenlijk aan als iemand jou een gelukkig nieuwjaar toewenst.

Heb je daar gedachten bij of een bepaald gevoel dat betekenis geeft aan wat voor jou ‘gelukkig’ is?

Misschien denk je er eigenlijk helemaal niet verder over na wat voor jou ‘de beste wensen’ zijn…

 

Een paar jaar geleden schreef ik:

‘Voor het komende jaar….en daarna,  heb ik mezelf voorgenomen goed voor mezelf te zorgen.

Door gezond te leven, te genieten van kleine geluksmomentjes en me niet druk te maken of me te laten meeslepen door de haast in de steeds snellere wereld.’

 

Nu kan ik zeggen dat dit me over het algemeen goed lukt.

Ik leef bewuster en maak daardoor ook bewuster keuzes maak op allerlei gebied.

Zo zeg ik wel eens nee tegen een opdracht of aanbod voor werk, kies ik mijn bijscholingen en cursussen heel gericht zodat ik mij zowel persoonlijk als professioneel ontwikkel op een manier waar ik achter sta.

Soms komen er prachtige dingen op mijn pad waar ik met veel plezier mijn tijd en aandacht aan wil besteden.20171004_105335 kopie

Steeds meer cliënten weten mijn coachpraktijk te vinden en het afgelopen jaar heb ik me verbonden aan TriA© Movement en De Kustlijn.

2 Coachnetwerken, waarbij bij de één de methode en bij de ander het kustgebied waarin we werken de verbindende factor is. Met veel mogelijkheden en nieuwe kansen voor mij als coach. In beide inspireren en motiveren we elkaar en werken we samen aan bepaalde projecten.

Aan de Novalishoeve blijf ik verbonden, niet meer als groepsbegeleider maar nu als vertrouwenspersoon voor de cliënten.

Verder ben ik elke week een hele dag beschikbaar voor mijn kleindochter. Het is heerlijk om van dichtbij mee te maken hoe zij opgroeit en zich ontwikkelt.

 

Nieuwe wensen voor mezelf zullen dus ook in het verlengde liggen van deze eerdere voornemens, waardoor het nog beter lukt mijn leven bewust te leven.

Op mijn manier en met wat er ook op mijn pad komt.

 

Wat zijn jouw wensen, dromen en goede voornemens voor 2018?2015-01-04 18.55.07

En héél belangrijk,  hoe ga je ze waarmaken?

 

Wil je hier verder over nadenken en nu echt stappen in zetten?

Rondom dit thema ben je van harte welkom voor een privé-coachsessie  op afspraak of voor de ‘Beste wensen wandeling’ op zaterdag 13 januari, waarin we samen een stap in de goede richting zetten.

 

Gelukkig Nieuwjaar!

 

 

Getagd met , , , , , , , , , , , , , , ,

De week van de werkstress


Deze week, 13 t/m 17 november is het ‘De week van de werkstress’

Het zou te mooi voor woorden zijn als we de werkstress in één week per jaar zouden kunnen vatten maar zo is de benaming natuurlijk niet bedoeld.

Aándacht voor werkstress, daar gaat het over. En er iets aan doen!

En dan is een week wel een erg korte periode om daar mee bezig te zijn….want er wordt zoveel en zo vaak stress ervaren dat er veel vaker en veel meer aandacht voor nodig is.

Op het werk maar ook in privé situaties. Het één is niet los te koppelen van het ander.

Als je langdurig stress ervaart heb je dat bij je waar je ook bent, of de oorzaak in beginsel nu door werk of privé omstandigheden komt.

 

Maar goed, deze week is een mooi moment om iets in gang te zetten. Stil te staan bij wat stress met je doet.20140112_140350 - kopie

Bewustwording en van daaruit (kleine) veranderingen waardoor stress beter te hanteren is.

Stress de wereld uit zal niet lukken. Tenslotte heeft stress ook een doel, we worden alert in een situatie en ons hele wezen laat weten dat we daar iets mee moeten.

Prima, zolang het kortdurende stress is. Maar wat we tegenwoordig met stress bedoelen is langdurige stress, het niveau van alert zijn, onrust en gejaagdheid daalt niet meer of niet genoeg.

 

Onlangs heb ik een bijscholing gevolgd over coaching bij stressklachten en (dreigende) burnout.

Als TriA© stresscoach richt ik mij nu in de week van de werkstress maar vanzelfsprekend ook daarna op coaching en begeleiding bij stress en hoe je daarbij de regie over je leven terugkrijgt.

 

 

 

Top